Главная » 2011»Март»18 » Кубок МКС 2011» По виду «Рятувальні технічні прийоми»
Кубок МКС 2011» По виду «Рятувальні технічні прийоми»
22:47
Попередні умови проведення змагань «Кубок МКС 2011» По виду «Рятувальні технічні прийоми» Особисті змагання зв’язок Дистанція ІV класу
1. Обладнання. 1.1. ПС1, ПС5, ПС7, ПС8 знаходяться на землі – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі. 1.2. ПС2, ПС3, ПС4, ПС6, ПС9, обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС2, ПС4, ПС6 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами, ПС9 - одним.
2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає
страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на
самостраховку або на землю. 3. Перехід ПС7-ПС8 вільний. Волочіння мотузок заборонено.
4. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15
хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати підйом
потерпілого учасника по М1 на ПС2; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого
учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим з
дощуванням по М4 на ПС5. 6. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом потерпілого.
Перший учасник підіймається лазанням з верхньою суддівською страховкою
та організовує підйом легко потерпілого другого учасника (травма рук)
який забезпечується суддівською страховкою. Після підйому обох учасників
на ПС2 вони організовують підйом потерпілого №2 (чурки), який
забезпечується вантажною мотузкою з фіксуючим пристроєм та командною
страховкою. 2. М2 (ПС2-ПС3) Спуск через бергшрунд. Перший
учасник спускається по командним перилам з командною страховкою на ПС3
через бергшрунд та організовує антимаятниковий захід. Учасники виконують
спуск потерпілого (чурки) з забезпеченням вантажної мотузки з фіксуючим
та гальмівним пристроєм, антимаятникового заходу та верхньої командної
страховки. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою
командною страховкою та антимаятником. 3. М3 (ПС3-ПС4) Підйом по крутопохилій переправі.
Учасники та потерпілий (чурка) підіймаються по суддівській крутопохилій
переправі, перший – з верхньою суддівською страховкою та нижньою
командною, потерпілий (чурка) – зі страховкою з двох боків, а другий
учасник – з верхньою командною. 4. М4 (ПС4-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим з дорощуванням.
Учасники організовують спуск потерпілого (чурки) з супроводжуючим з
дорощуванням в означеній зоні. Командою забезпечується подвійна вантажна
мотузка з фіксуючим та гальмівним пристроєм, супроводжуючому надається
суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з
верхньою командною страховкою. 5. М5 (ПС5-ПС6) Підйом потерпілого з супроводжуючим.
Перший учасник підіймається лазанням з верхньою суддівською страховкою
та організовує підйом потерпілого (чурки) з супроводжуючим.
Супроводжуючий забезпечується суддівською страховкою. 6. М6 (ПС6-ПС7) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Один з учасників організовує спуск потерпілого (чурки) з супроводжуючим
за допомогою подвійної вантажної мотузки з фіксуючим та гальмівним
пристроєм до означеної зони. Потім супроводжуючий самостійно організовує
спуск потерпілого (чурки) з собою до ПС7 без допомоги верхнього
учасника. Супроводжуючий забезпечується суддівською страховкою. Другий
учасник спускається по командним перилам з верхньою командною
страховкою. 7. М7 (ПС7-ПС8) Перенос потерпілого. Чурка залишається на ПС8 в безпечній зоні до фінішу команди і не бере участь в наступних етапах 8. М8 (ПС8-ПС9) Підйом потерпілого з супроводжуючим.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з суддівською
страховкою, кріпить мотузки для підйому в ПС9, спускається по
суддівським перилам на ПС8 та організовує підйом потерпілого (учасник
команди, втрата свідомості) з супроводжуючим. Потерпілий забезпечується
суддівською страховкою. 9. М8 (ПС9-ПС8) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Учасники організовують спуск потерпілого учасника з супроводжуючим,
забезпечуючи подвійну вантажну мотузку з фіксуючим та гальмівним
пристроєм, потерпілий не той учасник, що був потерпілим на підйомі по
М8.
Довжини маршрутів:
М1 - 13 метрів, М2 - 12 метрів, М3 - 15 метрів, М4 - 13 метрів, М5 - 15 метрів, М6 - 15 метрів, М7 - 10 метрів, М8 - 5 метрів.