Главная » 2011»Март»18 » Кубок МКС 2011» По виду «Гірські перешкоди»
Кубок МКС 2011» По виду «Гірські перешкоди»
22:58
Попередні умови проведення змагань «Кубок МКС 2011» По виду «Гірські перешкоди» Особисті змагання зв’язок Дистанція ІV класу
1. Обладнання. 1.1. ПС1, ПС3, ПС7, ПС9 знаходяться на землі – безпечна зона. 1.2. ПС2, ТС1, ПС4, ПС5, ПС6, ПС8 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями. 1.3. ПС2, ТС1, ПС4, ПС6, ПС8 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами. 1.4. М2, М4, М8 обладнано обмежувальними лініями для спуску або підйому. 2. Дистанція долається з контрольним вантажем 10 кг (5+5).
3. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=15
хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати підйом по М1
на ПС2; ПКЧ2=40 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані
виконати спуск по М3 на ПС3. 4. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
1. М1 (ПС1-ПС2) Скельний підйом лазанням.
Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та
нижньою командною, що організовується через самостійно встановлені ППС.
Кількість ППС 5 шт, відстань між ППС не більше 3 метрів. Другий учасник
підіймається з верхньою командною страховкою. 2. М2 (ПС2-ПС3) Косий спуск по мотузці. Учасники організовують косий спуск по командним перилам з командною страховкою на ПС3. 3. М3 (ПС3-ТС1-ПС4) Скельний підйом лазанням зі зміною лідера в ТС1.
Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та
нижньою командною, що організовується через суддівські ППС. Другий – з
верхньою командною страховкою. Учасники що рухаються першими на ділянках
ПС3-ТС1 та ТС1-ПС4 повинні бути різними. 4. М3 (ПС4-ТС1-ПС3) Спуск по мотузці з пересадкою в ТС1.
Учасники організовують спуск по командним перилам з командною
страховкою на ТС1, а потім на ПС3. Початок спуску з ТС1 дозволено тільки
після звільнення ПС4 від спорядження учасників. 5. М4 (ПС3-ПС5) Скельний підйом з використанням ШТО.
Учасники підіймаються з використанням ШТО організованих через
суддівські промарковані ППС та встановлені самостійно. Використання
рельєфу в якості опори під ноги заборонено. Перший учасник підіймається з
верхньою суддівською страховкою та нижньою командною, другий – з
верхньою командною. 6. М5 (ПС5-ПС6) Траверс. Учасники долають етап з командною страховкою через суддівські ППС та самостраховкою по суддівських перилах. 7. М6 (ПС6-ПС7) Спуск по мотузці. Учасники організовують спуск по командним перилам з командною страховкою. 8. М7 (ПС7-ПС8) Підйом по здвоєній мотузці.
Учасники підіймаються по суддівській здвоєній мотузці, перший з
верхньою суддівською страховкою, другий – з верхньою командною. 9. М8 (ПС8-ПС9) Спуск по мотузці через бергшрунд. Учасники організовують спуск через бергшрунд по командним перилам з командною страховкою.
Довжини маршрутів: М1 - 15 метрів, М2 - 17 метрів, М3 - 15 метрів, М4 - 15 метрів, М5 - 7 метрів, М6 - 14 метрів, М7 - 14 метрів, М8 - 14 метрів.